#helloHUF tentoonstelling naar Van Doorenveste

Doorenveste

De #HelloHUF tentoonstelling staat nu bij de Van Doorenvest op de Zernikecampus, Zernikeplein 11 in Groningen. De tentoonstelling zal op 4 oktober weer verplaatst worden! De volgende locatie is de Marie Kamphuisborg, dus kom gauw kijken!

Om de 10e verjaardag van de Hanze University Foundation te vieren, met vele succesvolle projecten en begunstigden, die direct en indirect profijt van de projecten hebben gehad. Namens hen, willen we alle supporters en volgers van de Hanze University Foundation bedanken!

#HelloHUF is de naam van de tentoonstelling die rond zal reizen langs verschillende locaties in Groningen. De tentoonstelling bestaat uit verschillende portretten van personen die ‘geraakt’ zijn door de stichting in de afgelopen 10 jaar van haar bestaan. Door de tentoonstelling worden hun verhalen verteld door middel van tekst en foto’s, om te vertellen hoe het nu met ze gaat en hoe ze nu zelf kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van hun omgeving.