Tijdens de tijd naar kerst zijn er verschillende medewerker en studenten activiteiten georganiseerd om geld te verzamelen voor TSiBA Education, een school voor kansarme jongeren in Zuid-Afrika. €25.000,- was nodig voor een nieuwe bibliotheek, trainingen voor medewerkers en twee volledige studiebeurzen voor studenten.

Medewerkers van de Hanzehogeschool Groningen hadden de mogelijkheid om (een deel van) hun kerstgeschenk te doneren aan de Hanze University Foundation. 1541 medewerkers hebben bijgedragen en daarmee is een totaal van €27.042,- opgebracht!

Studenten van de Hanzehogeschool Groningen organiseerden ook allerlei activiteiten om geld op te halen voor TSiBA. De  ‘Koop de kerstboom leeg’ actie heeft €476,- opgebracht.  International Facility Management studenten organiseerden een lunch met hergebruikt eten en haalden daarmee meer dan €1300,- op. De ticket opbrengst van het IBS-U Charity Ball kwam op een totaal van €2700,- en gaat ook naar TSiBA.

De Foundation is heel erg dankbaar voor alle support. Neem vooral een kijkje op de website om te zien hoe jullie giften zullen worden ingezet!