Installatie Rix Groenboom

Op 21 September waren we aanwezig bij de installatie van Rix Groenboom als lector New Business & ICT. Zijn opdracht richt zich op het ondersteunen van ICT-providers en klanten om innovatief te zijn met hedendaagse techniek en sociaal-culturele uitdagingen.

Kuneke Schraagen, dean of the school of Communication, Media & IT, feliciteerde Rix met zijn installatie en overhandigde verschillende cadeau’s namens alle collega’s.

In plaats van cadeau’s, heeft Rix oproep gedaan aan aanwezigen om te doneren aan de Hanze University Foundation. Met de installatie, heeft Rix €1000 ingezameld. Deze werd gepresenteerd aan Linda Maat op de dag zelf. Als dank voor zijn steun heeft Rix een pin van de Hanze University Foundation ontvangen.

Hartelijk dank voor alle steun en nogmaals gefeliciteerd Rix voor zijn installatie als lector.