Beurs voor Daisy Oloo (1 week training)

Bedrag: € 1840

Locatie: Kenia

Daisy Oloo werkt voor het Ministerie van Onderwijs in Nairobi als een trainee. Ze is betrokken bij een project voor de re-branding van de MBO sector imago in Kenia. De Hanzehogeschool werkt hierbij samen met Nuffic en het Ministerie van Onderwijs in Kenia om dit te realiseren. Onderdeel van deze samenwerking, is een week training in Groningen, van 1 tot 5 oktober 2018. Hiervoor waren 6 medewerkers van het Ministerie geselecteerd.

Als trainee, zal Daisy uiteindelijk een groot deel van het werk doen van de re-branding campagne. Maar omdat ze nog geen vaste aanstelling heeft, komt ze niet in aanmerking voor de training in Nederland. De training zelf is betaald door NUFFIC, als onderdeel van het project met de Hanze. De Hanze University Foundation heeft de vlucht en accommodatie van Daisy gesponsord, zodat ze tóch mee kan doen!